.. (לתיקייה המכילה) | ||
מהי פקודת הקומפילציה שעליכם להשתמש? | |
השתמשו הפקודת הקומפילציה הבא: g++ -std=c++11 -Wall -Werror -pedantic-errors -DNDEBUG *.cpp -o [program name] משמעות הפקודה: - std=c++11 שימוש בסטנדנט החדש של c++11 - [name program [o -הגדרת שם הקובץ המהודר - Wall -דווח על כל האזהרות - errors-pedantic -דווח על סגנון קוד שאינו עומד בתקן הנבחן כשגיאות. - Werror -התייחס לאזהרות כאל שגיאות – משמעות דגל זה שהקוד חייב לעבור הידור ללא אזהרות - DNDEBUG -מוסיף את השורה NDEBUG define #בתחילת כל יחידת קומפיציה. בפועל מתג זה יגרום לכך שהמאקרו assertח לא יפריע ולא יופעל בריצת התוכנית. |
הבהרה | |
שימו לב, כפי שלמדנו, אסור שאצל המשתמש יהיו פוינטרים לשדות של המחלקה, כלומר גם אם הבנאי מקבל פוינטר או רפרנס לאובייקט, עליכם לשמור העתק של האובייקט ולא את האובייקט שקיבלתם. (השתמשו בבנאים המתאימים לצרכים אלו. ) בנוסף, אל תשכחו לדאוג לדליפות זיכרון. |
מה סדר ההדפסה של השחקנים? | |
סדר לקסיקוגפי עולה ע"פ שמותיהם |
שימו לב שתוקנו שגיאות ההקלדה במסמך | |
שימו לב שתוקנו שגיאות ההקלדה במסמך |
האם להשתמש בnullptr | |
כן, על מנת לקמפל את התוכנית עם c++11 הריצו על ה csl2 bash . /usr/local/gcc4.7/setup.sh |