.. (לתיקייה המכילה) | ||
הגשנו כבר את התרגיל, האם יש להגישו מחדש בהתאם לגרסה המעודכנת של הגדרת התרגיל (גרסה 4)? | |
כן, בבקשה, הגישו מחדש, אבל אין צורך לשנות דבר בקוד עצמו! אתם יכולים להשאיר תשובות לשאלות הקטנות שהורדתי את הדרישה להן, או להשמיט אותן, כרצונכם. אנא דאגו להוסיף תיעוד סביר, כראות עיניכם (כולל שמות משמעותיים למשתנים, פונק וכו'). וחשוב מאוד! מיילים שלכן בראש הקבצים או בקובץ טקסט נפרד עם אישור\הסתייגות לפרסום\שימוש בקוד שלכם עם ציון שימכם\בעילום שם. הערות הבדיקה והציון ישלחו למיילים אלה. אנא הגישו מחדש במידה וביצעתם איזה שהם שינויים (אפילו מינוריים), או שאינכם בטוחים האם יש כאלה, זה פשוט ידרוס את הגרסה הקודמת. |
האם יש להגיש גרסה קשיחה (מודפסת), של תרגיל בית 0? | |
ממש לא! חבל על נייר מבוזבז... נא להעלות קובץ מקווץ יחיד המכיל את כל הקבצים שכתבתם לפי ההנחיות שבהגדרת התרגיל דרך הממשק של האתר. הערות בדיקה ישלחו אליכם בגרסה אלקטרונית גם כן. |
How can I install python addon to eclipse? | |
Try consulting the following link. It mentions that it is for python version 3+ but according to students who checked, it seems to work allright for our version (2.7.3) as well. | |
קישור: Link: Ссылка: وصلة: | http://www.rose-hulman.edu/class/csse/resources/Eclipse/eclipse-python-configuration.htm |
What other developer enviroments are available for Python? | |
I have been recomended the following alternative options: 1. Wing: http://www.wingware.com/downloads 2. PyCharm: http://www.jetbrains.com/pycharm/download/ 3. PyDev: http://pydev.org Please note that in the course we will work with Python version 2.7.3. Feel free to try them out and send me any comments or insights regarding them. Omer |
The submission of Ex 0 is in pairs as well? | |
Submitting in pairs is possible if you wish, however, the idea is that you acquire hands-on experience with programming in Python. Therefore, I recommend that you rotate and take turns in the programmer position if you decide to work in a pair. Also, if you work in a pair, you are expected to implement more unique ideas which you define, in order to recieve the maximum bonus of 2 points per student. |
רציתי לשאול באיזה פורמט להגיש את התרגיל בית אם עבדתי בזוג. בפורמט שכתוב מוזכר רק שם אחד, אם אנחנו שני אנשים פשוט לכתוב שני שמות? | |
כן. במקרה של הגשה בזוג, שם הקובץ יכיל את שרשור השמות מופרדים בקו תחתון במקום השם הבודד. |
כתוב בתרגיל שהבונוס ינתן על "מימושים מושקעים ויצירתיים", האם הכוונה היא למימוש מושקע ויצירתי בפן הטכני (הכתיבה בפייטון) או לפתרון מבחינה רעיונית? | |
הכוונה היא גם וגם אך הדגש הוא על הרחבה ואינטרפרטציה אישית. התרגיל מוגדר בכוונה בצורה אבסטרקטית עם אפשרויות רבות ליצירתיות מצדכם, תרגישו חופשי לקחת את התרגיל לאיזה כיוונים שיעניינו אתכם! |
בתרגיל 0, האם הגרף צריך להיות מכוון או לא? | |
הגדרת התרגיל היא בכוונה לא סגורה ומפורשת לחלוטין. אחת המטרות היא שתגדירו לעצמכם כיוונים יצירתיים ומעניינים שברצונכם לפתח. אנו מקווים שיעלו מהתהליך רעיונות מגוונים, בהם נוכל לדון בכיתה, בשיחות ביניכם ובשעות הקבלה. הגרף יכול להיות מכוון או לא מכוון, כרצונכם. ניתן להנדס מחלקות בצורה כזו שתאפשר את שתי האפשרויות אם תרצו לעשות כך. גם לשאלה השנייה התשובה דומה, ניתן לקבל צומת התחלה כקלט, ניתן לאפשר את בחירתו, ניתן להגריל באקראי, או כל רעיון מקורי אחר שתעלו. |
רציתי לשאול איפה לכתוב את התשובות לשאול היבשות? | |
תשובות לשאלות היבשות רצוי לכתוב כהערה בגוף קבצי הקוד או לחלופין לצרף מסמך וורד או פי די אפ לקובץ הזיפ |
Should I rename all the modules(!) in the project according to your instructions in the HW? | |
This is really not crucial, just a recommendation. You may leave the file names as they are if changing to the name templates defined is not immidiate. Just please keep the zip file according to the template. |
All my code is divided into several packages, How should I submit the project structure? | |
However you divide the files into directories is OK. No strict requirements here either, just have it all inside one zip/rar file, which you submit. |
לא הבנתי את הניסוח של שאלה 11 (על איזה מטבע/מטבעות מדובר? מה הכוונה בממוצע?) | |
בשאלה 10 מתייחסים למושג "מטבע" (coin) והכוונה בהקשר זה היא מטבע מוטה, כלומר יחידה חישובית אשר נותנת כפלט הגרלה של "עץ" או "פלי". ההסתברות לפלט "פלי" ("Heads") נתונה על ידי הפרמטר p. על פי הגדרת השאלה נבחן שני מטבעות עם שני ערכי p המצוינים 0.8 , 0.9. בשאלה 11 מבקשים להציג את הממוצע של מספר המופעים של "פלי" כפונקציה של מספר ההטלות. הממוצע בהקשר זה הוא על פני מספר ניסויים בהם יש אותו פרמטר p ואותו מספר הטלות, כאשר נבצע ממוצע כזה על פני כל מספר של הטלות שנרצה לבדוק. דוגמה לפלט רצוי לסעיף זה שקיבלתי מסטודנט שהגיש ניתן למצוא בלינק הבא: https://dl.dropbox.com/u/1992761/AI_ForStudents/CoinTossPlotExample.jpeg שימו לב, שהסטודנט החליט לשנות מעט את ההגדרה בכך שp1,p2 מוגרלים יוניפורמית מתוך התחום [0.8,0.9], במקום שימוש בערכים הקבועים 0.8, 0.9. כמוכן, ניתן לראות בפלט שככל הנראה לא בוצע ממוצע לכל אוסף ניסויים אשר בהם אותו מספר הטלות, אלא פשוט הצגה של כל ההרצה כנקודה. שינוי מסוג זה הוא בגדר המקובל אך רצוי לציין זאת בהערה בקוד על מנת להבהיר שהבנתם את ההבדל מההגדרה הרשמית ואולי לציין מדוע בחרתם לשנות את ההגדרה בצורה שכזו. | |
קישור: Link: Ссылка: وصلة: | https://dl.dropbox.com/u/1992761/AI_ForStudents/CoinTossPlotExample.jpeg |