.. (לתיקייה המכילה) | ||
Can we define some value MIN_SUCCESSORS for which, if the number of successors is smaller, no selection of w-portion of successors will be applied, and all successors will be used? | |
Yes, that is ok. |
Can the tournament player be different than those considered in the experiment? | |
Yes, you are not limited to use our idea of SelectiveAlphaBeta. For the tournament, you may submit any player implementing the player interface. |
In the tournament, how will the time limits be enforced? | |
In the tournament, the timelimit for setup and turn will be chosen from the given range [2,60] sec. Some latency will be allowed, i.e the actual time limit will be some factor (e.g. 1.2) times the defined limit. In your experiments, you must implement the usage of the timelimit. |
What happens if a player returns an illegal move in the tournament? | |
He recieves a technical lose in the specific game. |
Can we change Quoridor_game.py? | |
For your experiments you may, but explain and justify your changes in the report. For the tournament you may NOT. We will override your implementation of this file, with ours. |
מה הוא מספר החיילים האפשרי לשחקן? | |
השחקן שאתם מגישים לתחרות אמור להתאים למשחקים של חייל או שני חיילים. את המחקר ניתן למקד לצורך הנוחות במשחקים עם חייל אחד לשחקן, גודל הלוח קבוע תמיד ל7 על 7. |
איך יתכן מצב של תיקו? | |
תיקו יתכן במצב שעוברת מגברת התורות, אשר הגדרנו להיות 100 מהלכים לשחקן. |
אילו קבצים מותר לנו לשנות? | |
מותר לכם לשנות את אלפא ביטא וגם את קובץ הדוגמה. קובץ הדוגמה נועד כדי לתת לכם תחושה, אין דרישה שיעבוד כפי שהוא בהגשתכם. את קובץ הגדרת המשחק אסור לשנות עבור ההגשה בתחרות. |
כיצד עלינו להשוות בין שחקן ה-AlphaBeta לבין שחקן ה-SelectiveAlphaBeta? | |
עליכם לממש את שני השחקנים במתכונת AnyTime - האחד יעבוד עם אלגוריתם אלפא-ביתא הרגיל, והשני יעבוד עם אלגוריתם אלפא-ביתא הסלקטיבי. לאחר מכן, תוכלו להשוות ביניהם על פני פרקי זמן שונים שניתנים לכל תור. שימו לב שהשחקן שניתן לכם כדוגמה (AlphaBetaAgent) אמור לשמש כהשראה בלבד והוא איננו שחקן במתכונת AnyTime. |
איזה קוד עלינו להגיש עבור התחרות? | |
עליכם להגיש את קוד השחקן, את כל הקוד שהשחקן זקוק לו כדי לרוץ (בקבצים בעלי סיומת py), ואת הקובץ submissions.txt בפורמט שהוגדר בתרגיל. בתוך אחד מקבצי הקוד בפייתון צריכה להיות מחלקה אחת בדיוק שיורשת מהמחלקה GameAgent, והיא תהיה השחקן שיתחרה בטורניר. השחקן יופעל באמצעות הפונקציות setup ו-move. שימו לב שלמחלקה זו אסור שיהיה בנאי עם פרמטרים (כלומר, לפונקציה __init__ יכול להיות רק הפרמטר שהוא המופע עצמו) בנוסף, שימו לב שהקוד כולו צריך להיות מוכל בתיקייה אחת בלבד (כלומר, ללא תתי-תיקיות). |
האם עלינו להגיש את הקבצים שסופקו לנו ביחד עם התרגיל עבור התחרות? | |
אינכם חייבים להגיש את שלושת הקבצים game.py, game_agent.py, Quoridor_game.py. קבצים אלו הם חלק ממערכת המשחק, ואנחנו נספק לכם אותם. שימו לב, שאם בכל זאת תבחרו להגיש אותם, ותבצעו בהם שינויים כלשהם, הם יוחלפו בחזרה בקבצים המקוריים. אם השחקן שלכם משתמש בקוד כלשהו מהקובץ alpha_beta.py, עליכם להגיש אותו (אם תבצעו בו שינוי כלשהו, הוא כמובן לא יוחלף בקובץ המקורי). |